Bijna Bijna Bijna! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Babette Mooij - WaarBenJij.nu Bijna Bijna Bijna! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Babette Mooij - WaarBenJij.nu

Bijna Bijna Bijna!

Blijf op de hoogte en volg Babette

10 Januari 2014 | Nederland, Nederland

Yep, 2 uur 's nachts en 10 januari. Ik kan namelijk niet slapen, zoals de nachten hiervoor ook het geval was. Waarom? In mijn hoofd gaat alleen maar rond, nog 7 nachten, nog 6 nachten, nog 5 nachten, nog 4 nachten. Ik heb heel erg veel zin hoor, maar ik ben toch wel helemaal alleen. Daarnaast heb ik in mijn hoofd al 20 keer mijn tassen ingepakt en ieder keer vergeet ik weer iets. Het belangrijkste mijn verzekering, visum en paspoort zijn iniedergeval in orde en ze hebben in Australië uiteraard ook gewoon winkels.

Dus! Als ik toch niet kan slapen ga ik maar iets nuttigs doen, een blog openen. Leuk voor mijn omaatje en vast nog meer mensen die zich ongetwijfeld wel eens afvragen wat ik aan het doen ben. Verwacht er niet teveel van, want mezelf kennende zal het schrijven van een verhaaltje er vaak bij inschieten, maar goed, het gaat om het idee.

In de dagen totdat ik weg ga wil ik nog heel veel lieve mensen knuffelen om de 7 maanden zonder jullie door te komen. Maar in Australië wachten de volgende lieve mensen (Ja, Daantje, lieve mensen, geen enge) op me. Ik ga werken in een gezin met 2 kindjes, een meisje van 11 en een jongetje van 9 maanden, van alles wat dus. Aangezien ik maar 25-30 uur per week als au pair ga werken, heb ik meer dan genoeg vrije tijd om in Melbourne en daarbuiten mooie dingen te gaan zien. Ik heb nog niks gepland, dus ik ga het allemaal wel zien. Ik kijk er naar uit! :)

ZAT geschreven voor nu! Doei!

Ohja, ik ben ook bang voor drugshonden op het vliegveld en volgende week lig ik met 40 graden op het strand.

  • 23 Januari 2014 - 23:10

    Ria Frowijn:

    Dag lieve Babette,

    Heel leuk om je verslag te lezen,

    Je bent nu een week weg en heb je het naar je zin ? Het zal wel even wennen zijn ,maar je redt het wel

    een avontuur waar je trots op mag zijn.Hier is het koud en regen en jij lekker in de zon.

    Lieve schat geniet van deze reis .

    liefs oma

  • 29 Januari 2014 - 17:28

    Ilse:

    Ha lieverd,
    Ik lees niets van je hier....is een goed teken want dan ben je druk met andere leuke dingen! Maarre...toch ben ik nieuwsgierig!

    Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Down under!

.

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2014

Almost done working!

31 Maart 2014

Zo'n fijn leven!

19 Februari 2014

Ingeburgerd en wel!

31 Januari 2014

Eerste weken

10 Januari 2014

Bijna Bijna Bijna!
Babette

Actief sinds 10 Jan. 2014
Verslag gelezen: 368
Totaal aantal bezoekers 4988

Voorgaande reizen:

14 Januari 2014 - 20 Augustus 2014

Down under!

Landen bezocht: